tegnap voltam négy gyerekkel

a strandon. Itt van nálunk három napot az unokahúgom is, és Alettát nem vittük, és minden remek volt addig, amíg Jakab szokás szerint be nem verte a fejét. Kaphatott egy kis agyrázkódást is, mert szinte azonnal elaludt (őt vittem hazafelé a babakocsiban, és Gizellát kézben), és aludt öt órát. Aztán fél 12-kor este felébredt, kért enni, inni, és odabújt hozzám. Nagyon megható tőle ez a ragaszkodás, hogy mostanában az anyás korszakát éli. Éjjel persze nem aludtam nyugodtan, egyrészt mert Gizella és Aletta is kért enni és inni éjjel (nagyon meleg van a házban, hogy nem lehet az utcára szellőztetni), másrészt mert aggódtam Jakabért, harmadrészt mert nagyon meleg volt.

Na de hogy a baj ne járjon egyedül, az én szemem begyulladt az éjjel (a naptól, valószínűleg, pedig volt rajtam napszemüveg), és reggel leforráztam a lábam egy adag frissen főtt kávéval. Úgyhogy most kissé megviseltnek érzem magam testileg.

Most nyugi van, Aletta alszik, a többiek elmentek a játszótérre, én kevertem magamnak egy hideg neszkávét, és megpróbálom összerántani magam.

Reklámok
tegnap voltam négy gyerekkel

Itt kommentelhetsz.

