egy terhesség után

sem voltam ennyire kimerült, fáradt, sovány, kiégett. Most a mérleg szerint 68 kiló vagyok. Tegnap eltoltam Gizellát a legközelebbi boltba, ami normál esetben tíz perc járásra van: tíz perc oda, tíz vissza, max. 20 perc a boltban és 5 a gyógyszertárban. Ez összesen 45 perc lett volna. Nekem tegnap másfél órámba telt.

Az izmaim még mindig görcsben vannak (végre rávettem magam, hogy elmenjek masszázsra, mert lett végre egy ismerős; idegenhez nem akartam menni).

De ez talán a kisebb probléma, a nagyobbik az érzelmi kimerülés (plusz a gerincinjekció hatása, ami megzavarja az idegrendszer normális működését), amiből az következik, hogy nem vagyok képes normálisan kommunikálni (és ezt senki se érti meg, mindenki tőlem várja, hogy megértsem, pedig jó volna most egy kis morális szupportáció, vagy legalább az, hogy ne nekem kelljen a mások lelki feszüléseit feloldani, most nagyon nehéz a máskor könnyű szerepet gyakorolni, hogy én legyek az erős, aki meghallgat, megért és megoldást kínál). Ugyanakkor persze sokan a tágabb ismeretségi körből kínáltak segítséget, amiért hálás is vagyok, de – bár értékelem – az nem ugyanaz. Ez a befeszülés főleg indokolatlan sírási rohamokban, undokoskodásban és befejezetlen mondatokban nyilvánul meg.

Persze már az is sokat segítene, ha tudnék pihenni legalább napi 4-5 órát, de ez jelen pillanatban megvalósíthatatlannak tűnik, a papírokat intézni kell, mert legközelebb szeptember végén jövök (remélem, nem lesz muszáj közben jönni még egyszer, rengeteg dolgom van nyárra).

* Most vettem észre, hogy befejezetlenül maradt egy mondat.

Reklámok
egy terhesség után

egy terhesség után” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Nem kell mindig erősnek lenned.
    Igen, valóban nem ugyanaz, ha tágabb ismeretégi körből kínálnak segítséget, erre elsősorban a család lenne való.
    Különösen felháborító, hogy nem teszik lehetővé a megfelelő pihenést, nem értik meg a speciális lelkiállapotodat, holott nem az első szülésen vagy túl, tudniuk kellene, hogy nálad ez ilyen, sajnos.

Itt kommentelhetsz.

