egy órát szerettem volna

ma aludni, ha már éjjel Aletta arénázott, és persze nekem kellett ringatni. Nem sikerült, mert képtelenek voltak Gizellát egy órára lefoglalni, amíg én alszom egyet. Persze hiába “segítenek” annyian, így is az van megcsinálva, amit én megcsinálok, a családi logisztikát is beleértve. Gizellát nekem kell emelgetni, etetni, lefektetni, Alettát ellátni, három óránként fejni, rendet csinálni, mert az egy hét alatt felgyűlt ruhákra senki rá nem tette a kezét, vasalni, mindenki panaszait udvariasan meghallgatni (ez az a pont, amit leszarok), visszafogni magam, hogy senkit ne sértsek meg. Komolyan, ennél a kórház is jobb volt.

És akkor holnap jönni fog a védőnő, mert noha a védőnői szolgálatot igénybe venni nem kötelező, soha egy védőnőnek sem jutott még eszébe megkérdezni, hogy igényeljük-e, csak bejelentette, hogy jön, és az én arcom fog égni a zseg miatt, és nekem kell elmagyarázni, hogy külföldre visszük a gyereket anélkül, hogy abból esetleg gyámügyi feljelentés legyen.

Bőven elégedett lennék, ha fizikailag támogatnának, hogy úgy, ahogy kiadták az ukázt, pihenhetnék, mert a dolgok nagy részét megcsinálja helyettem valaki, mert a lelki támogatás (ld. még szülés utáni depresszió, amit hatványoz a gerincinjekció) valahol a Maslow-piramis tetején helyezkedik el.

 

 

egy órát szerettem volna

egy órát szerettem volna” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Nincsenek szavaim…
    Én roppant boldog lennék, ha körülugrálhatnám a fiamat és családját, de nem tartanak rá igényt.
    (azt nem tudom, hogy a nászéknak mennyire engedik, valószínűleg jobban, mert ők rámenősebbek)

    Talán nem kellene teljesen visszafogni magadat…

    Végtére is, te vagy frissen műtött, nem lenne elvárható, hogy egy majdnem másfél évest emelgessél, meg még sikálj, stb. Nem is értem. A múlt héten takarítottál, egy hét alatt dzsuva lett?? Meg a mosás/vasalás is, basszus.

Itt kommentelhetsz.

