ma a könyvespolcot

takarítom, utoljára talán én takarítottam le, amikor még itt laktam, kb. 20 évvel ezelőtt, mindenesetre már nem emlékszem. a könyveken 4-5 milliméter vastagon állt a por.

a rendezés során legalább kétpolcnyi könyv ment a szelektív kukába, nagyrészt számítógépes tankönyvek a 90-es évekből, az összes ezoterikus irodalom, személyiségfejlesztő tankönyv és háziasszony-tanácsadó, néhány régi, már nem használható kézikönyv. közben Gizella, aki abban a szobában szokott aludni, álmos lett, így kihoztam a kiságyát a másikba, hogy be tudjam fejezni a pakolászást és utána takarítsak egyet. remélem, alszik addig, hogy befejezzem azt a szobát.

Reklámok
ma a könyvespolcot

ma a könyvespolcot” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Én még az ilyeneket se bírom kidobni. Egyszerűen rosszul vagyok a gondolattól, hogy bármilyen könyvet kikukázzak. Na jó, a Mein Kampf valószínűleg oda kerülne.
    A 4-5 mm gyorsan összejön ám, nem kell hozzá 20 év :D
    Érden nyáron eléggé poros tud lenni a levegő, kevés a szilárd burkolatú utca.

Itt kommentelhetsz.

