menetrend

Nem is hiszem el, hogy ma találkoztam egy kedves nőgyógyásszal, aki teljesen normális emberként viselkedett. Ma különben a kórházban mindenki teljesen normális volt, ahogy annak egy normális országban lennie kellene. Senki nem volt agresszív, mindenki készségesen segített, mindent meg tudtam kérdezni, amit szerettem volna. Mindez három órába telt, de akkor is.

A menetrend nagyjából így néz ki, ezeket az időpontokat tudom előre:

május 5: vizsgáztatás

május 10: labor

május 11: ctg

május 16: aneszteziológus

május 17: befekvés

május 18: műtét

 

Az is kiderült, hogy három gyerek után vagy 40 év felett nem kell külön kérvényezni a sterilizációt, hanem elég szóban jelezni. Ez az az eset, amikor a Magyar Állam kegyesen úgy dönt, hogy teljesítetted nőként a kötelességed. Szóval elvileg minden sínen van, ha addig nem történik semmi, két hetem van. Ez már egy belátható időszak.

Ennek örömére vettem néhány 300 forintos antikvár könyvet, hogy legyen, amit a kórházban olvassak majd.

 

 

menetrend

menetrend” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Hoppá.
    G. beleegyező nyilatkozata sem kell vagy az megvan? Úgy rémlik, az is szükséges. Valamikor régebben olvastam erről.

Itt kommentelhetsz.

