tegnap este tizenegyre

G.-nak az összes inge ki volt vasalva (kivéve kettő, amit ne vegyen fel és kész), minden mosás kimosva és kiterítve, megnéztem a Trolls című iszonyatosan bugyuta gyerekfilmet (de legalább nagyon színes és jó zenék vannak benne), és elkezdtem harmadszor is megnézni a The Martian-t, megittam az engedélyezett kis pohár bort (és még egy kicsit), G. felfedezett a helyi kisboltban egy nagyon finom moldovai desszertbort, ami pont az ilyen borhoz nem értő laikusoknak való, mint én.

A durrogtatásra és a szomszédban a székelyhimnusz-éneklésre Jakab persze felébredt, de viszonylag könnyen meg lehetett vigasztalni egy kis szörppel és csokikával.

Aztán befejeztük a filmnézést, amibe én belealudtam, és így megérkezett az új év is, semmi extrával. Amúgy sem éreztem semmiféle ingerenciát arra, hogy bárhova elmenjünk, vendégeket hívjunk, vagy egyáltalán szervezzünk valamit, úgyhogy jó is volt ez így, majd ha nem leszek ennyire fáradt, mint akin átment egy egész traktor, akkor talán több energiám lesz szociális életet élni (ami nekem különben egy erőfeszítés).

Hát szóval így. Sok tervem van a következő évre; ha a fele megvalósul, már az is jó lesz.

tegnap este tizenegyre

Itt kommentelhetsz.

