rég nem írtam

ruhás posztot, mert a tréningnadrágokon meg buggyos nadrágokon nincs mit posztolni, és különben is hideg van. De ma megvolt Gedeon első iskolai ünnepélye, aminek a tiszteletére rendes ruhát vettem fel, már ha a százezer réteget és a bugyirózsaszínt rendes ruhának lehet minősíteni. Én mindenesetre szeretem, mert nagyon nyomasztó, hogy mindenki feketében jár és nem is lehet színes ruhákat kapni. Ami mondjuk nem látszik, az az, hogy a rózsaszín alatt egy aranszínű garbó és egy rezesen csillogó ing van.

De a legjobb az egész őszömet izgalomban tartó turkált hajdísz volt, mert eddig nem volt alkalom, ahova feltegyem.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Reklámok
rég nem írtam

Itt kommentelhetsz.

