kurva hideg

Október óta annyira annyira fázom, hogy kénytelen voltam beruházni néhány, valóban meleg, és a hideg ellen hatékonyan védő ruhadarabba, amik egyrészt rondák, dehát úgyse kell tetszedjek senkinek, deviszont melegek, és megintcsak deviszont elég sokba kerültek. A problémát ezek sem oldják meg teljesen (csak a 25 fok oldaná meg, de ahhoz Marokkóba kellene költöznünk), de kicsit enyhítenek a téli depresszión, a magamon frissen diagnosztizált borderline-on (minden év depressziós szakaszában diagnosztizálok magamon valamit, csak hogy még vidámabban teljenek a napok), azon a tényen, hogy két gyerekkel elmentem templomba, de kár volt, komolyan, mert sokkal idegesebben jöttem ki, mint ahogy bementem (nem szabad gyerekkel templomba menni, két gyerekkel meg duplán nem szabad), utána elmentünk a város másik végében levő játszóházba gyalog, amiről kiderült, hogy be van zárva, amire vigaszul cserébe vettem nekik két könyvet, ami 2000 forinttal került többe, mintha Pesten vettem volna meg teljes áron, amin teljesen felcsesztem magam, és még csodálkoznak az emberek, hogy nem megy az erdmagy könyvforgalmazás.

Aztán itthon jöhet a sok házimunka: mosogatás (eltörtem három tányért és belenyúltam a tegnap eltört pohár cserepeibe, úgyhogy most  bal kezemben nem csak ínhüvely-gyulladás van, hanem seb is), a ruhák elrakása, mosás (még mindig van négy adag), gardrób-rendezés (leszakadt az egyik rúd), vasalás (jövő hétre kell egy csomó díszruha mindenkinek), lekvárfőzés, gyömbérpucolás (két kiló gyömbér megpucolása kb. 3 óra), terítés, takarítás.

És akkor jöjjenek a beszerzett ruhák:

  • téli síkabát, bélelt, polár 95 lej
  • polár abaja/dzsellaba (ez egy egész testet fedő, földig érő polár ruha, VASTAG polárból) 25 lej
  • vastag harisnyák 16000 forintra
  • dupla polár sapka (ma fázott benne a fejem)
  • bundázott gyapjú pulóver, amiben a telet el szeretném tölteni – 60 lej
  • bundás bőrbakancs, az idei tél egyik legjobb vásárlása – 60 lej

És még tervezek venni:

  • gyapjúzoknikat (ha eljutok a karácsonyi vásárba)
  • gyapjú ruhát (nem tudok az idén télen nadrágot húzni, kénytelen vagyok valahogy ruhákkal megoldani meg harisnyákkal)
  • dupla polárral bélelt vastag kötött sapkát
  • sínadrágot
Reklámok
kurva hideg

Itt kommentelhetsz.

