fáradt

ez a félév. ez az év. a kimerültségnek ez a magas foka. és jövőre még rosszabb lesz, csak aludjam ki egyszer magam.

most megy az ötödik adag ruha a nyolckilós mosógépben, és még van három, egy hét termése.

csináltam kandírozott narancsot, most szárad. mellékterméke egy üveg házi narancsszörp.

bekevertem egy adag gyömbéres kekszet, majd ha elmosogattam, megsütöm. mindjárt iszok egy teát, attól jobb lesz (vagy nem).

kipucováltam a fürdőszobát (retek a köbön, brr).

csináltam egy adag vinettát és pörköltet.

hát ez van, jön a karácsony.

lesz még:

szombaton:

piac

dm

vasárnap:

ruhák elrakása

hétfőn:

orvos Gizellával

ajándékvásárlás és csomagolás

hivatal

narancslekvár-főzés

gyömbér-pucolás, főzés, kandírozás

kedden:

takarítás

szerdán:

iskolai ünnepély

csütörtökön:

iskolai istentisztelet

pénteken:

főzés

fa feldíszítése

szombaton:

karácsony

emellett kell még, csak nem nekem:

fát rendelni (ezt szerencsére kihozzák)

elmenni kocsival a dedemanba fenyőfáért és brikettért

kifizetni a számlákat

biztos ezenkívül van még csomó minden, de ennyi jut eszembe hirtelen

 

 

update 1: vasalás.

fáradt

fáradt” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Én meg ma egész nap nem csináltam jóformán semmit, miután befejeztem az eddigi legnehezebb félévemet, most pedig bűntudatom van, hogy miért nem…

  2. Fürdő itt is megvolt+ ebéd három napra+ ruhák kikészítése a holnapi szerepre. Amiről sajnos az idén lemaradok, mert disznóvágás lesz anyáméknál, ahol a mi disznónk is visszaadja a lelkét a teremtőjének. Szóval búsulhatnék, hogy két napig hidegben és zsírszagban fogok szenvedni, de még az is jobb, mint a karácsonyi szerep, szóval nem fogok. Hétfőn bevásárlás, kedden, szerdán a szobák kitakarítása és ruhák elpakolása, szerda délután és csütörtökön sütés és főzés, pénteken nagycsaládos karácsonyozás, mert 24-én nálunk már munkanap van. Együtt(v)érzek veled,
    ugyanakkor megnyugtat a tudat, hogy nem vagyok egyedül :)

  3. Én mindig csak annyit akarok, amennyit bírok. Az a nehéz, amikor ez nincs meg, mert akkor jön a bűntudat és társai. És néha egyszerűbb fizikai erőfeszítést tenni, mint az bűntudattal hadakozni :/

Itt kommentelhetsz.

