így kell lefogyni

öt kilót két hónap alatt, ahogy én csinálom, bár bizisten, most nem örülök neki. Amúgy meg hullik a hajam ezerrel, a bőröm ki van száradva, hiába kenem válogatott cigálylegényekkel a lehető legjobb krémekkel, és képtelen vagyok a legkisebb mértékű koncentrációra is. El vagyok fáradva, na.

Napi nyafogásunkat olvasták.

Reklámok
így kell lefogyni

így kell lefogyni” bejegyzéshez ozzászólás

  1. anna szerint:

    pajzsmirigy??? a fázás + bőrszárazság + depresszió + súlyváltozás + hajhullás + elviselhetetlen fáradtság mind mind lehet attól (nekem is pm bajom van, azért tudom ilyen jól).

  2. anna szerint:

    haha, terhes még nem voltam, nem tudtam h az is csinál ilyeneket. btw egyszer régen elkezdtem követni a blogodat, de úgy elmaradt egy ponton, most a rendes helyére betettem az rss olvasómban, és elkezdtem VISSZAFELÉ olvasni, nagyon vicces. (pl írtál a műtétről, gondolkoztam h ugyan mit műtenek rajtad, mire egy ponton leesett, hogy magát a gyereket, akiről már olvsatam.)

Itt kommentelhetsz.

