vonalkás

  • hetek óta nem aludtunk át egy éjszakát, kissé agresszívek vagyunk; az éjszakák konkrétan úgy néznek ki, hogy elalszunk fél 11 felé, aztán 12 körül felkelek etetni, kettőkor jön Jakab ordítva (ha szerencsénk van, Gizellát nem ébreszti fel), ötkor meg Gizella megint éhes, majd jóllakottan indul a napja és nem lehet tőle visszaaludni. fél héttől fél nyolcig tart az öt perc gyűlölet a reggeli agresszió, amikor a két gyereket rá kell venni, hogy felkeljenek, felöltözzenek, reggelizzenek és elinduljanak időben. ugyanez este is, a leöltözéssel
  • kétszer megjártam Pestet, letanítottam az utolsó előtti óráimat (még lesz egy menet decemberben)
  • megírtam és leadtam egy tanulmányt (nem lett túl jó, de ez van), úgy, hogy közben állandóan visított valaki a fülembe meg összevesztem a fél kolozsvári értelmiséggel, aztán az egyetlennel, akinek a véleménye érdekelt, kibékültem (megfogadtam, hogy többet nem szólok bele semmibe, ha ez öncenzúra, ám legyen, teljesen értelmetlenek ezek a viták)
  • ma este összerántottam kicsit a házat, ami annyit tesz, hogy elraktam a felgyűlt tiszta ruhákat és felsepertem az udvart, és kicsit rendet csináltam a szekrényemben. ez két órát vett igénybe. holnap porszívózás meg egy absztrakt megírása egy bukaresti konferenciára.
  • végre foglalkozhatok a doktorimmal, mert a féléves kötelezettségeimnek nagyjából a végére értem. van ugyan még három órám, amit meg kell tartanom, amire persze készülni is kell, de végre megint nekiállhatok a fordításnak, és a fordítás betördelésének (kétnyelvű szöveget szeretnék), és az eddig készen lévő szövegeket be kellene ömlesszem egy nagy fájlba
Reklámok
vonalkás

Itt kommentelhetsz.

