semmiféle ingerenciát nem

érzek, hogy kimenjek a városba, így ma is csak ebédelni voltam a Piata Romana-n. (Nem Bukarest a hibás, hanem az ősz és a sötét.) Legszívesebben aludnék egész nap.

A villanegyed, ahol régi bojár-villák vannak, továbbra is lenyűgöző, rengeteg szép ház van itt a környéken.

wp_20161025_15_39_32_pro
A falfestmény teljes méretben. 

Ma találtam egy remek falfestményt, miközben a csirkeszárnyakkal araszoltam hazafelé az autók közt, bár meg kell mondanom, hogy a sofőrök udvariasak, eddig mindenki megállt, hogy átmehessek.

selftimer25_10_2016-15_40_34
Szelfi a kék résszel. 

Ma fújt a szél, ezért kendőt tettem, de állandóan lecsúszott, így becsíptettem a hajpántom alá.

selftimer25_10_2016-15_40_58
Szelfi a zöld résszel. 

Másképp nem történik semmi, olyan szellemi izgalmakat élek át, hogy a cédrus és a rizs leírva ugyanúgy néz ki, illetve az engedély és a fül ugyanabból a tőből származik, illetve megtudtam, hogy mondják arabul az impresszionizmusnak.

semmiféle ingerenciát nem

Itt kommentelhetsz.

