én vagyok az egyetlen

kendős nő, meg kell állapítanom, hogy a kendő határozottan nem divat. Igaz, hogy ez egy holland népviseleti kendő, és nem úgy van megkötve, ahogy a muszlimok szokták (soha nem kötöm úgy), de azért a buszon is, itt a reptéren is határozottan megnéznek. Jó, nincs más látnivaló, aki nem a telefonját vagy a laptopját baszkurálja, mint én, az a másikat bámulja.

Mondjuk az is biztos, hogy itt sem iszom többet kávét, 10 lejbe került egy hosszú kávé, ami 700 forint, ennyiért más a Starbucksban is lehet doppio-t inni, vagy a Feketében, Pesten, ami a Barako után a legjobb kávézó hely (és nagyon hipszter, természetesen).

Vagány ez a repülés, nem kell 14 órát vonatozni, remélem, nem fog esni Bukiban.

én vagyok az egyetlen

Itt kommentelhetsz.

