hogyan szól az öltözködős-extrovertált-magamutogató blogger mottója?

Ha felb.sz egy könyv, húzz fel egy csillogós térdzoknit, az segít (nem).

***

Szóval a térdzokni valójában réz és lila színben csillog, emellett rombuszok vannak rajta. Ebből a képen persze semmi nem látszik. Viszont vettem ma hozzá egy crocs csizmát (igen, én se hittem, hogy létezik ilyen), ami szintén barna-lila, na, abban se fog látszani.

selftimer19_10_2016-14_58_26

Ez jelen pillanatban az egyik kedvenc szoknyám, kár, hogy a kabát alatt semmi nem látszik belőle. Nem is tudom, miért öltözöm fel (de, mert nincs, ahova felvegyem a ruháimat, csak az óvoda-iskola-tengely), igazán mehetnék tréningben is, a kutya se venné észre.

Ebből a bejegyzésből főleg az következik, hogy azért elég depressziós vagyok: a szokásos őszi depresszió a nap hiánya és a hideg miatt, és még egy kicsi plusszba. Nem tudom, hogy lehetne ezen segíteni, azon kívül, hogy mondjuk elutazunk (nem utazunk, öt embernek horribilis összeg a repülőjegy), vagy gyorsan lesz a kert végébe egy szauna és egy szolárium. Azért a tenger sokat segítene.

Na, mindegy, félre nyafogások, ma befejeztem a lektorált könyv iszlámos szövegeinek átírását-átszerkesztését. Egy fejezetet átírtam teljesen, kettőt pedig kiegészítettem kb. 8 oldallal összesen. Ezért tkp. pénz is jár, ha nem is nagyon sok, de akkor is. Mondjuk augusztus végére kellett volna befejeznem, de na.

Reklámok
hogyan szól az öltözködős-extrovertált-magamutogató blogger mottója?

hogyan szól az öltözködős-extrovertált-magamutogató blogger mottója?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajni szerint:

    én sem szeretem a hosszan-sötét, hideg napokat, ilyenkor sírom vissza a ciprusi éghajlatot (azzal együtt, hogy télen (december-február) ott is sokat vacogtunk, mert a lakásokban nincs fűtés vagy csak igen kezdetleges, és a szigetelés is rémes. szóval igaz, hogy kint nem megy a hőmérséklet 10 fok alá, de sokszor a lakásban sincs sokkal több). idén döntöttem el, hogy muszáj erőt vennem magamon, mert ez így nem élet, hogy hónapokon keresztül önsajnálva, kínlódva kelek fel sötétben, és emiatt már kora reggel úgy indul a nap, hogy utálom az egészet. a hóban, lucsokban való mászkálásról nem is beszélve. szóval a reggelekkel most már elég jól állok, de az (majdnem) biztos, hogy a gyerekeket idén sem kísérem el a sítáborba…

  2. Hajni: Igen, Marokkóban is ez volt, hogy bent a lakásban hideg volt, és felöltözve aludtunk. Na de délben 20-25 fok volt, amikor sütött a nap. És nem voltak hosszan elnyúló, felhős időszakok, max. 4-5 nap. Én a reggelekkel elég jól állok, amióta Gizella óraműpontossággal jelentkezik hatkor, és egészen jól vagyok olyan 3-4-ig, amikor kezd esteledni. Onnan egészen lefekvésig rémes: fázom, alszom el, sajnálom magam, minden.

    Nat: hát igen, őseink mehettek volna kicsit tovább, és akkor lenne tengerünk, ha már eddig eljöttek :(

    Mák: azért egy színes zokni elég soványka vigasz :( Viszont egy first world problem, ugye, nem lőnek, nem kell menekülni, és a taknyot meg a hányós-fosóst leszámítva egészségesek vagyunk.

    Móni: hát igen. Szerintem ennek klinikai neve is van, kellene D-vitamint szednem vagy mi.

  3. Kapszulázott napfényt, igen. Kár, hogy az érzékszervi részét nem csomagolják mellé (napnak-színnek a látása, melegének a “tapintása”). Gondolom, erre jók a hallucinogének. ;)

  4. Hát nem tudom, én az alkoholom kívül még semi halucinogént nem fogyasztottam és nem is tervezek. Mikor 17 éves voltam, kapcsolatba kerültem egy elvonókúrán levő társasággal, és amit ott láttam és hallottam tőlük, az nekem bőven elég volt egy életre. Ez egy olyan dolog, amikor tanultam a mások hibájából.

Itt kommentelhetsz.

