közben

történt sok minden, voltam szombaton a Feketetói vásárban, és megálltam, és nem vettem népviseletet (mert hova venném fel?), viszont vettem egy használt, de nagyon profi expedíciós bakancsot 70 lejért, azaz 5000 forintért, újan egy ilyen 60 és 100 ezer forint között van, de ez inkább a felső kategória lehetett. Viszont be van törve, ami jó, mert nem az én lábamnak kell. Mondjuk nem tudom, mikor fogok eljutni a hegyekbe, hogy használjam is, de na.

Aztán vasárnap megtartottuk a két fiú születésnapját, reggeltől estig mind születésnap volt, a vásárból már szombaton kaptak gumikígyót, annak volt a legnagyobb sikere. Gedeonnak meghívtuk az osztályát (mert kivel tegyünk kivételt sértődés nélkül), így elég sok gyerek ugrált a kicsi gyerekszobában, majd a torta után az udvaron. Nem is aludtak jól aznap éjszaka, először Gizella kelt fel 12-kor, hogy éhes, aztán egykor Gedeon, hogy fáj a lába, és háromkor Jakab, hogy kér szörpöt, majd fél négykor ismét, hogy aludjak vele.

Tegnap, azaz hétfőn annyira fáradt voltam, hogy egész nap aludtam. Lefeküdtem kilenckor, és egy röpke etetést kivéve hajnali négykor aludtam hétig és alig tudtam felkelni.

Mára már minden visszatért a normális kerékvágásba, kiporszívózok, megesszük a torta maradékát, megsütöm a csirkét és elmegyek úszni.

Reklámok
közben

Itt kommentelhetsz.

