1/22: Kolozsvárra is beszökött

az ősz, sajnos. Egyik nap harminc fok, aztán meg négy, és délre se lesz meleg, csak tessék-lássék.

Na, megvolt az első tömbösített óra-adagom (2x2x1,5), plusz az előadás a filozófia-konferencián, plusz a Szerzetesi Főiskolán a két előadásom, plusz Zs.-nak is tartottam arabot. Utána hazajöttem és aludtam kb. egy napot. Érthető módon nem volt érkezésem a ruhákat fényképezni ezalatt a megfeszített négy nap alatt, arról nem is beszélve, hogy mennyire nem jó ruhákat vittem, fáztam nagyon, így elmentem turkálni. Ez amúgy is tervbe volt véve, mert Gedeonnak kell télikabát, nekem meg garbók és nadrágok, G.-nak pólók, de így többszörösen is muszáj volt. Ebből a képen semmi nem látszik egyelőre, ez a tegnapi játszótérre menő áutfit. Nem volt melegem benne, ahogy lement a nap.

selftimer26_09_2016-17_39_08

Reklámok
1/22: Kolozsvárra is beszökött

Itt kommentelhetsz.

