1/18: futkorászós

Sokáig nem értettem, miért hordanak feltűnően sokan Kolozsváron sportszandált és sportos cipőt. Jelentem, megértettem. Ma elsétáltunk Gedeonnal az iskolába az ismerkedési délelőttre, onnan elmentem az orvosi rendelőhöz, onnan fénymásolni, onnan egy turkálóba és kacsát venni, onnan vissza az Apáczaiba, onnan haza. A googlemaps szerint kb. 6,8 km-t gyalogoltam. Ezt szép cipőben nem lehet abszolválni. Kell nekem valami kényelmes, szoknyával is hordható sportcipő. Egyszerűen nem értem, hogyan tudnak emberek egész nap magassarkúban menni.

selftimer09_09_2016-08_28_07

Ahogy ígértem, dokumentáltam azt is, hogy mi kerül ki a szekrényből azok helyére, amik bekerültek:

wp_20160907_11_36_55_pro

A fekete pulóver egy fekete pólót vált. Ki van nyúlva és rövid, nem jó pizsamának sem. Egy zöld nadrág a csíkos cicanadrág miatt: nem szeretem, ahogy áll. A póló miatt meg a már említett barna blúz, ami szoknyának sem jó. Plusz két melltartó, ami már ki van nyúlva, de ettől mindenkit megkímélek.

Reklámok
1/18: futkorászós

Itt kommentelhetsz.

