1/15, még ügyintézős

Ma a következő dolgokat sikerült elintézni:

  • főztem
  • beadtam a diplomámat fordíttatni, mert az kell a szakvizsgámhoz
  • lefénymásoltam az oltási könyveiket, de már nem jutottam el velük az orvoshoz
  • megvettem a vonatjegyeket a pesti útra, ami szeptemberben lesz, amikoris előadok egy konferencián, megtartom az ELTÉ-s óráim első adagját, előadok a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán egy ismerősöm kurzusának keretében, és arabot tartok Zs.-nak, ha ráér; a vonatjegy vásárlása közben derült ki, hogy G.-nak ugyanakkor kell Pesten lennie, így meg kellett oldania, hogy a gyerekekre legyen, aki vigyázzon, én pedig viszem magammal Gizellát
  • vásároltam a piacon, de egy adag dolgot elfelejtettem, amiért el kell majd menjek a boltba

SelfTimer02_09_2016 10_16_12

Egyáltalán nem érzem úgy, hogy egyszerűsödött volna az életünk, bár egy Kolozsvár-Budapest repülőjárat sokat könnyítene az életünkön.

További teendőim keddre, mert akkor lesz meg a fordítás:

  • egészségpénztár
  • papírok beadása az orvoshoz
  • bank, bankkártya igénylése
  • a vizsgadíj befizetése és a doszár postázása
  • ki kell nyomtatnom három könyvet

 

Közben:

  • be kell fejeznem a könyv lektorálását
  • meg kell írnom egy cikket
  • meg kell írnom a lecketerveket, szám szerint hatot
  • és kell készülnöm az előadásomra
  • meg kell írnom két arab nyelvtani összefoglalót
  • lesz két szülői értekezlet
  • és meg kell gyógyulnom
1/15, még ügyintézős

Itt kommentelhetsz.

