1/11, ez a mai nap is

jó lett volna, ha később kezdődik, nem tizenkettőkor, fél négykor, fél ötkor és hétkor, nem fejfásással, fülbedugulással és fronttal, fáradtsággal és hányingerrel, a reggeli kávé közben nyafogó gyerekekkel, hanem … nem is tudom. Nem is tudom, mi kellene ahhoz, hogy jól induljon a nap, reggelente annyira kómás vagyok és olyan nehezen bútolok, hogy nem tudok elképzelni a csenden és a békén hagyáson kívül bármit, ami ezt megkönnyítené, de ezt most nem sikerült megvalósítani, mert három napig egyedül voltam a gyerekekkel, a törött lábujjammal meg ezzel a dög influenzával, ami nem és nem akar se elmúlni, se valódi betegséggé alakulni, csak a takony, a köhögés és a rossz közérzet van meg belőle. Máskor, amikor majd sajnálom magam, fel fogom idézni, hogy lehetne sokkal rosszabb is, mint pl., hogy csak sántítva tudtam közlekedni két napig, és a gyerekek folyton belerúgtak a lábujjkámba, régen nem káromkodtam ennyit.

Mindenesetre a következő félév syllabusát megírtam az ordibálások, sebesülések, hisztik és ötpercenkénti megszakítások ellenére, és el is küldtem. Ma, ha végre magamhoz térek egy cseppet és a gézengúzok hagyják, megírom a lektorált könyvhöz a lábjegyzeteket, és ha G. megérkezik, elmegyek nyomtatni (és vásárolni*), egy konferenciára megyek szeptember végén, és arra neki kellene kezdenem készülni, nagyon nem szeretnék szégyent vallani, emellett cikket kell írnom, és a szakvizsgámra is el kellene kezdenem tanulni, mert megint hiába megyek majd Bukarestbe. Ehhez képest képtelen vagyok koncentrálni, pedig már a második kávét is megittam, reggeliztem, és csend is van.

SelfTimer30_08_2016 11_36_59

 

*Három napig ki se mozdultam itthonról, nem éreztem magam jól, Gizella nagyon taknyos volt, és mára Gedeon is köhög, még annyi erőt sem éreztem magamban, hogy a boltig elcipeljem a három gyereket. Hívhatjuk ezt hétköznapi módon lustaságnak is.

Reklámok
1/11, ez a mai nap is

1/11, ez a mai nap is” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

