1/9: az első darab, ami

ki lesz lakoltatva a szekrényből, nem számít, hogy másképp milyen jó kis blúz. Pedig minden adott lenne hozzá, hogy hordható legyen: jó a színe, a szabása, az anyaga, csak az a vacak pántja ne csúszna le állandóan, amitől roppant idegesítő lesz. A másik megoldás, hogy levágom a pántját és alsószoknya lesz belőle, mindjárt megyek is és kipróbálom, hogy feljön-e rám. Milyen jó lenne, ha lenne varrógépem.

Amúgy ma sem volt egy eseménytelen nap (még nincs vége): valószínűleg eltört az egyik lábujjam, mert teljes erőmből belerúgtam a falba mezítláb és most rohadtul fáj; persze nem szándékosan rúgtam bele, de ez az eredmény szempontjából mindegy is. Jakabon van egy seb, és elaludt a fotelben, miután megint összefirkálta a frissen meszelt falat, Gedeonnak pedig három sebesülése is van ma.

 

SelfTimer28_08_2016 12_37_01

Reklámok
1/9: az első darab, ami

1/9: az első darab, ami” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nekem is van egy, csak éppen három éve darabokban, amióta egyszer szét lett szedve. És én – sajnos – nem tudom összerakni. De azért köszönöm. Igazából eddig egy varrógépet szerettem, evör, nagyanyám százéves singerét, de azt nem akarják nekem adni.

Itt kommentelhetsz.

