1/7 és 1/8: hát ez van, ezért

nem haladok én a szellemi tevékenységeimmel sehogyse: itt van fél 12 (hétkor keltem harmadszor, mert először kettőkor, aztán négykor), mire befejezem a házimunkát, és a főzés még sehol. És többé-kevésbé minden nap ez van. Egyszerűen nyomába sem tudok érni egy olyan kutatónak, akinek nincs más dolga egész nap, mint kutatni, és ha van valami, ami igazán frusztrál, akkor ez.

Arról nem is beszélve, hogy bármennyire összeszedett vagyok, nem mindig vagyok képes koncentrálni, főleg, ha beteg is vagyok, mint most, és hetek óta fájdalomcsillapítóval indítom a napot, mert a fejem kétszer akkora, mint egy dinnye. Persze sokszor elhangzik barátok és egyebek részéről, hogy “te kemény vagy, megoldod”, és persze, általában meg is szoktam, de azért lássuk már be, hogy ez a nagy keménység kényszer, és nem élvezetből csinálom, hanem mert másképp nem tudom, és ennek legtöbbször az az ára, hogy senki se veszi komolyan, ha arról beszélek, hogy el vagyok fáradva és nehezen bírom a gyűrődést, mert eddig is mindig megoldottam valahogy, vagy elvágja a nyafogást azzal, hogy neki is nehéz volt, oszt mégse nyafogott, azt éreztetve ezzel, hogy mekkora lúzer vagyok már, hogy nem tűrön szótlanul a választott sorsom. Az idénből nagyon hiányzik a nyugodt alvás és a két hét tenger-bámulás. És az sem megoldás, ahogy BM is írta, hogy az orrom alá dörgölik, hogy te akartad, most akkor ne nyafogj.

Azért a nyafogások mellett fut az öltözködős projekt is, meg a sportolós is futna, ha nem lettem volna a sportolás után még szarabbul, meg kellene várni, amíg meggyógyulok, de mivel az elmúlt napokban a lektorálás miatt tényleg csak a boltig mentem, nagy dolgot ne várjatok: találomra magamra rántottam, ami legelől volt a szekrényben.

SelfTimer25_08_2016 13_43_52

Ez a vinetta-vásároló outfitem, gyalog megjártam benne a piacot, közben megnéztem az óvoda+bölcsődét kívülről, a szobatisztasági projekt sehogy se haladt, szóval bölcsődébe adjuk Jakabot, ha van hely, és majd jövőre megy óvodába, iskolába úgyis csak hétévesen fog menni, mint Gedeon.

SelfTimer28_08_2016 08_00_41

Ez meg a ma reggeli kávé előtti kinézetem, megint arra ébredtem, hogy Jakab ordítva sír, szóval vannak jobb reggelek is, mint a mai. Reggel még poláros idő van, kellemesen hűvös, de aztán a verandán nagyon meleg lesz.

Két kávé és a levezényelt reggelik, tisztába tevések és egyéb igények után már jobb fejem lett, bár azóta már kétszer átöltöztem.

Reklámok
1/7 és 1/8: hát ez van, ezért

1/7 és 1/8: hát ez van, ezért” bejegyzéshez ozzászólás

  1. El sem tudom képzelni, ki lehet olyan baromállat, hogy felrója neked, hogy fáradt, nyúzott vagy és nem haladsz az elvárások szerinti mértékben a szellemi munkáddal…Ráadásul még nyafogsz is.

    3 kicsi gyerek mellett, plusz háztartás, hát kíváncsi vagyok ki tenne többet.
    Plusz még éppen csak hogy túl vagytok egy hatalmas költözésen, amit szintén neked kellett túlnyomórészt levezényelni…

  2. Egyetértek Vicával. Továbbá roppant bölcs döntésnek gondolom, hogy nem erőltetitek a szobatisztaságot. Van Jakabnak épp elég változás — lesz is –, és terhek rajtatok, minek szaporítani, ha nincs belső motiváció, csak külső kényszer. Mint írod, a megfelelésből így is kezd elég lenni. Általában: a gyerekek “feljődését” siettetni roppant kockázatos. Valahol később mindig visszaüt. Hadd érjenek, mint kertben az alma. A gazda szeme hizlalja, nem a szomszéd irigysége. :)

  3. Hú, ennek örülök, és remélem, sikerül bölcsibe adni.
    Bizony elképzelhető, hogy a sok változás is hátráltatja Jakabot a szobatisztaság elérésében.
    Tényleg kár sürgetni, és az is lehet, hogy ha a kényszer elmarad, magától megoldódik a probléma pár héten belül.
    Mivel ő is csak 7 évesen megy majd suliba, semmi baja nem lesz abból, ha egy évvel később kezdi az óvodát. Úgyis azt szokták javasolni idehaza, hogy a kiscsoportot ismételje meg az a kicsi, aki várhatóan később megy suliba. Legfeljebb neki nem kell ismételni.
    Remélem, lesz hely a bölcsiben :)

Itt kommentelhetsz.

