1/5 és 1/6: sok víg hétköznap

Tegnap is volt nap, ami az öltözködést tekinti, bár már kora reggel foltos lett és estére csak rosszabbodott a helyzet. Egy átlagos napon, a gyerekek állapotától függően 3-4 rend ruhát használok el, mert nem szeretem, ha le vagyok éve, pisilve, nyálazva, stb.

SelfTimer24_08_2016 08_07_27

A rendrakással egészen jól haladok, már a Gedeon íróasztala is össze van rakva. Vinetta megsütve (kéne még öt kiló), zakuszka eltéve (14 üveg, elég jó lett), az íróasztalomhoz hozzá lehet férni, a szekrénykémet megoldottam diy módra,

SelfTimer25_08_2016 10_15_27

 

a lektorált könyvvel haladtam, a gardróbot rendbe tettem, és szorgalmasan sajnálom magam, hogy minél gyorsabban meggyógyuljak. A köhögési ellen, ahogy Gedeon a teát nevezte kiskorában, tényleg használ, pontosabban ez az egyetlen, ami használ.

Az egy kiválóan nagy szerencse, hogy itt lakunk a sétatér mellett, mert ma reggel elmentem futni (najó, csak odáig futottam, de akkor is, utálok futni), meg játszani kicsit a street workout-gépekkel, amik a tó mellett vannak. Ilyenkor alig vannak a parkban, a gépek is üresek voltak, a hattyúk kíváncsian nézték, hogy én, öt tata, egy mama és egy kutya mit csinálunk. Ha ezt tudnám tartani, hogy heti kétszer-háromszor elmenjek és egy órát nyújtsak és erősítsek, az nagyon király lenne, de ehhez fél hatkor kell kelni, hogy hétre itthon legyek. Nem tudom, hogy képes leszek-e erre, este viszont már túl fáradt és lusta vagyok. Viszont tíz kiló zsírt kellene lefogyjak, felrakjak némi izmokat, mert a három terhesség alatt minden lement rólam, és egy kicsit megerősítsem a bal térdem és a bokáim.

SelfTimer25_08_2016 07_46_14

1/5 és 1/6: sok víg hétköznap

Itt kommentelhetsz.

