vannak napok, amik – sokadik kiadás. plusz 1/3, amikor nyanyának öltöztem

Jakab:

  1. ma elhasznált 6 bugyit (nem túl sikeres a vécére szoktató projektünk)
  2. egyszer beszart reggel
  3. lepisilte a lépcsőt, majd belefetrengett
  4. délután összekente szarral az ágytakaróját és egy könyvet
  5. összefirkálta a frissen meszelt falat kb. 2 m2 méretben
  6. összefirkálta a lepedőjét

SelfTimer22_08_2016 17_37_22

Az öltözködésre visszatérve: ezt sajnos csak későn láttam, mert levettem volna. Nagyon borzasztó. Le kell fogynom, ha meggyógyultam.

SelfTimer22_08_2016 13_42_19

Update 1 (még nem feküdtek le):

Jakab harmadszor is beszart és Gedeon lerúgta a laptopot. Kezdődjön már az iskola.

Update 2: hát ezt nem hiszem el, bazmeg, Jakab odaszart a sarokba, és én meg belenyúltam.

vannak napok, amik – sokadik kiadás. plusz 1/3, amikor nyanyának öltöztem

vannak napok, amik – sokadik kiadás. plusz 1/3, amikor nyanyának öltöztem” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Á, dehogy borzasztó :)
    Én mit nem adnék, ha így néznék ki :D
    Le fogsz majd fogyni, nyugi. A gyerekek lerágják rólad :P
    Írtad régebben, hogy Gizella egyéves (ha jól emléxem) koráig ez nem valószínű, a korábbi tapasztalataid alapján.
    Hát, nem olyan sokára egyéves lesz, gyorsan szalad az idő.
    Biztos, hogy erőltetni kell Jakabnál a szobatisztaságot? Most már jön a hűvösebb idő és a megfázás nem segíti ezt elő. Végtére még bölcsibe jár, nem?
    Az én fiam szinte percekkel az óvodába kerülése előtt lett csak megbízhatóan szobatiszta.
    Akkor is eléggé érdekes módszerekkel, mert ő rendszeresen belekakilt a fürdővízbe. Aztán egy alkalommal időben észre vettem, hogy mi készül, és gyorsan odatartottam egy méretes alumínium kancsót, amit vízmeregetésre szoktunk használni a fürdőszobában, és abba ment a kaka. Ez annyira megtetszett neki, hogy aztán már magától kérte a kancsót, nap közben is.Onnan már csak egy lépés volt a bili meg a WC.

Itt kommentelhetsz.

