1/2 – gyűrött barnák és zöld ragtapaszok

Ma végre kijutottam a vásárba, hogy nézzek szét. Igazából rongyszőnyeget kellene venni, de 200 lejért árulták darabját (ami tényleg szép volt, de na, nekem kellene vagy tíz). A vásárba menéssel nem is feltétlenül a vásárlás volt a cél, hanem az, hogy Jakab aludjon egyet, és ez mostanában csak úgy megy, ha kocsival taszítom valahova délután, ilyenkor rendszerint elalszik kb. húsz perc séta után. Úgyhogy a vásárban végig aludt. Végül vettem két kenyereskosarat, egy kisebbet és egy nagyobbat, meg Moldovannál vettem ebédet, és azzal hazajöttünk.

 

SelfTimer21_08_2016 13_38_44

Fel szeretném még hívni a figyelmet az uv-zöld ragtapaszomra (van egy vízhólyag a nagylábujjamon), amit találtattam a szoknyámban levő zöld csíkokkal. Vasalni is keletett volna, mert van új vasalóm, de akkor igazán sose indulok el.

 

1/2 – gyűrött barnák és zöld ragtapaszok

Itt kommentelhetsz.

