nem akarom elkiabálni, de

ez már a második éjszaka, hogy Jakab nem ébred fel. Igaz, tegnap annyira ki volt merülve, hogy egy gyors olvasás után egy perc alatt elaludt. Máskor ez egy fél-másfél órás program szokott lenni. Így – csodák csodája – én is ágyban voltam este tízkor, és rá öt percre már aludtam is.

Az én megfázásom nem javult, pedig ma fitt kellene legyek meg üde meg szexi, hogy beteljesítsem a női princípiumom, mert G.-nak ma van a húsz éves érettségi találkozója. Az enyém megvolt még Pesten, érdekes volt, de egyáltalán nem olyan volt, ahogy egy érettségi találkozó ki kellene nézzen.

Szóval a plán az volt, hogy egy zöld ruhát veszek fel zöld és lila stólával (nincs ehhez megfelelő cipőm, sajnos), de a zöld eléggé aligruha, azt hiszem, nincsenek ehhez megfelelő időjárási körülmények, és én sem érzem úgy magam. Egyáltalán, elég vacakul érzem magam, és mindenesetre elég nagy táskát kell vinnem magammal, hogy beleférjen a sok guriga wc-papír, amibe az orromat fújom.

Ha minden igaz, ma kijutok a kolozsvári magyar napok vásárára is, kellene venni rongyszőnyegeket, kenyértartót, vajtartót.

Reklámok
nem akarom elkiabálni, de

Itt kommentelhetsz.

