ma is egy nappal szarabbul vagyok

Kevés komolytalanabb és rosszabb betegség van a náthánál (mármint senki nem veszi komolyan, de mégis nagyon szar, nem egy rák, vagy Parkinson-kór, ugyanakkor roppant kellemetlen, főleg, ha a zember nem tud ágyban ülni vele és sajnálni magát. Meg vagyok róla győződve, hogy a nátha egyetlen hasznos ellenszere az önsajnálat, meg ha nem szólnak az emberhez és nem kell csináljon semmit.).

Milyen lenne, ha kivennék három nap szabadságot, és elmennék valahova meggyógyulni?

 

 

ma is egy nappal szarabbul vagyok

ma is egy nappal szarabbul vagyok” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ugyanígy vagyok már napok óta :/ Úgyhogy sajnálom egy kicsit magamat meg téged is, jó? (Amúgy igen, szerintem ez a betegség tényleg arra való, hogy az ember – ha már magától nem pihen eleget – fogja magát és pihenje ki, csak az sem egyszerű)

Itt kommentelhetsz.

