ma azért haladtam

a dolgaimmal, akkor is, ha mindenkit leköhögtem mindenhol, és letüsszögtem őket (ki kéne próbáljam ezt a festéktüsszentést, mint Hapci Benő), felmartam a buletinem (tényleg meglett öt munkanap alatt, mától hivatalosan is polgár vagyok Kolozsváron), aztán voltam dm-ben (már muszáj volt, fogyóban volt a pelenka), meg benéztem egy turkálóba függöny után (nem volt), és kötöttem telefonos előfizetést.

Namármost 9,6 euróért havonta, ami 3000 forint, a következő dolgokat kapom:

  • korlátlan beszélgetés Románia minden hálózatában
  • korlátlan beszélgetés az Únió, Amerika és Kína minden vezetékes hálózatában
  • 3000 (háromezer, nem elírás) perc a fent említettek főbb mobil-szolgáltatóival
  • korlátlan internetezés (3G-ben 10 gigáig, 4g-ben 30 gigáig, onnan csökken a sebesség)
  • korlátlan sms hálózaton belül

 

És akkor vettem hozzá egy telefont is, megint Lumiát. Kevés dologban vagyok hajlandó a márkahűségre, de ez a rendszer annyira bejött, hogy amíg lehet, ezt fogom használni.

Reklámok
ma azért haladtam

Itt kommentelhetsz.

