micsoda nap volt!

Ma nem pakoltunk, mert a család nagyobbik része elment temetésre, én meg gardíroztam a négy gyereket (3 saját + 1 rokon). A nap jelentős részét megúsztuk hiszti nélkül, csak este tört ki kissé a balhé, mert Jakab nem akart a hálózsákban maradni. Délután meg, amíg Gizella csendben a szőnyeget nyalogatta, a nagyon meg elmentek N-nel játszóterezni, megírtam az absztraktot, amivel egy konferenciára jelentkeztem (ez már az absztrakt második kiadása, az első enyhén szólva össze volt csapva, mert a költözés reggelén írtam, amikor rájöttem, hogy aznap van a határidő). Még az utolsó pillanatban is vacilláltam, hogy miről is beszéljek: arról, hogy hogyan jött létre az iszlám filozófiatörténet egyik nagy toposza, hogy al-Gazáli kivégezte a görög filozófiát (ami nem igaz, vagy csak részben), vagy arról, hogy a prófétai élmény mennyiben más a hétköznapi tapasztalásnál (ezt végül elvetettem, mert nem értek hozzá, igaz, a másikhoz sem, de na). A vallástudományi konferenciára végül nem megyek, mert egyszerűen nem fér bele az idénbe, pedig pöpec kis témám lenne.

Még meg kellene írnom egy levelet ma este, de lehet, hogy nem fogom, csak holnap, azaz ma.

Reklámok
micsoda nap volt!

Itt kommentelhetsz.

