Újabb dolgok állása poszt

aki unja, ne olvassa.

A mai nap (és az elmúlt hónap) kiemelkedő teljesítménye, hogy befejeztem a könyveink katalogizálását, bár többször kísértésbe estem, hogy hagyom a francba az egészet. Egy fél doboznyi valahol hiányzik a katalógusból, mert elfelejtettem közben menteni, és a több kötetes könyveket egy rekordnak vettem, szóval a könyvek tényleges száma valahol 1600 körül lehet, ebből kb. az egyharmada olyan, amit sem én, sem G., sem a gyerekek soha nem fognak levenni a polcról, és nyugodtan ki lehetne szórni. Amúgy kb. két polcnyi könyvtől szabadultam meg, ez főleg a teológiai könyvtáram azon része, amit soha nem olvastam, vagy olvastam, de minek, vagy egyszerűen nem vagyok rá többet kíváncsi (és különben is, Kolozsváron a Protestáns Teológiának remek könyvtára van, ha mindenáron teológiát akarnék olvasni, de mostanában csak rendszeres teológiát és patrisztikát olvasok szívesen, a többi része a teológiának nem érdekel).

Összesen 63 dobozunk telt meg könyvekkel és ruhákkal.

Emellett elkezdtem összerakni a törékenyeket, a kencéket meg az edényeket műanyag ikeás dobozokba, amiket amúgy is használunk, a mindenféle, felgyűlő bizbaszokat, játékokat (egy egész doboz plüss, wzzz).

Rengeteg holmink van. rengeteg. A sok csomagolás alatt komolyan felmerült bennem, hogy tartok én is egy nem-vásárolok-több-kibsztt-ruhát-évet, ami abszurd, mert a gyerekeknek úgyis kell, és akkor nem fogom tudni megállni, hogy magamnak ne vegyek semmit, de legalább meg kellene próbálni, elképesztő, hogy mennyi ruhánk van. Szóval meg kellene próbálnom, hogy egy hónapban csak egyszer megyek vásárolni. A táskákat szerencsére most kiszelektáltam, alig maradt valami, úgyis hátizsákkal járok, abból meg van három. A cipőimet is nagyon megrostáltam, de még mindig túl sok van belőle.

Holnap játszótér, mert megvadulnak, ha nem, és még a maradék baszok összerakása, a szekrény és a piros polcaink leszerelése. A többit G. megcsinálja majd egyedül, én ugyanis a gyerekekkel hétfőn elhúzok, és ő csak pénteken jön utánunk a bútorokkal. Jövő vasárnap meg keresztelő.

Most, hogy végre már nem kell katalogizálnom, játszhatok tovább az arab-angol duolingoval, ha meg azt befejeztem, jön a török.

Újabb dolgok állása poszt

Újabb dolgok állása poszt” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Hős vagy, hogy ilyen hamar megcsináltad nem csak a pakolást, de a katalogizálást is! Én is örökké küzdök azzal, hogy túl sok tárgy van a tulajdonomban, rengeteg könyv, túl sok ruha, túl sok cipő, túl sok táska. (Utóbbiaknál azért, mert egyik sem tökéletes, és mielőtt megvenném és használnám, ez nem derül ki!) Most rengeteg könyvet elajándékoztam, olyn egyszer olvasósokat, amik nem tetszettek. De a könyveim nagy részét még nem olvastam és így nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e és egyszer olvasós vagy megőrzős-e. Nem hiszem, hogy az élet elég hosszú a könyvállományom végigolvasására, pláne figyelembe véve a könyvhetek termését és azt, hogy a hétköznapokban könyvtári könyveket olvasok, mert az akadémiai könyvek nagyon drágák és nincsenek meg….úgyhogy az idő nagyobbik részében nem is a saját könyveimet olvasom.

Itt kommentelhetsz.

