nah

Két hivatal Magyaroszágon, amelyik működik:

csináltattam Gedeonnak és magamnak új lakcímkártyát, amin csak az állandó lakcímünk szerepel, valamint meglettem az egészségügyi kártyával is, minden könnyen, gyorsan, udvariasan ment, negyed 11-re megvoltam az egésszel, úgy, hogy negyed kilenckor indultam itthonról, és az OEP kint van a Teve utcában, a lakcímbejelentő meg a Margit körúton.

Két dolog is van, ami jó, ha a zember gyerekkel ügyintéz: egyrészt elnézik neki, ha kissé zakkant (nincs kitöltve nyomtatvány, nincs nála toll, ilyenek), másrészt meg előre veszik. Ha becsületes lennék 100%-ig (nem vagyok), akkor mondhattam volna, hogy á, nem, köszönöm, alszik a gyerek, kivárom a sorom, de nem mondtam, így minden igen gyorsan ment. Nem tudom, hogy ez ilyen esetben jogosulatlan előny-e vagy sem, de én ilyen esetekben nem szoktam nemet mondani.

És végre, másfél év alatt sikerült egy olyan, indigókék nadrágot vennem, mint amilyent ott hagytunk Marokkóban, amit azóta is nagyon sajnálok. Képek majd lesznek, egyszer.

nah

Itt kommentelhetsz.

