ma megvettem a babakocsit

10.000 forintért. Ki kellett mennem érte a Camponába, ahol találkoztam egy nagyon kedves fiatalemberrel. Az ügylet teljesen korrekt volt, a babakocsin minden működik, a huzata piszkos egy kicsit, ahogy a hirdetésben le volt írva. A több hirdetés közül azért ezt választottam, mert a képen a háttérben könyvek voltak.

Ez az ötödik babakocsink: az egyik Kolozsváron van és még használható, a második, amivel megjártuk Marokkót, eltört, a harmadik dögnehéz és nincs rajta fék, a negyedik eltört, és most itt van ez, remélem, ezzel kihúzza Gizella.

WP_20160707_002

Ma különben iszonyatosan hatékony voltam, mert G. szépen játszott a földön, hat dobozt sikerült összeraknom, kiszelektáltam a játékokat, kidobtam egy vedernyi követ, amit Gedeon gyűjtött össze, meg egy csomó olyan gyerekruhát, amit elhordtak, ezt majd levisszük a Lövőház utcai cseritibe a dögnehéz babakocsival együtt. A költözésnek ez az egyik legnagyobb előnye, hogy egy csomó szemetet ki lehet hajítani.

Tegnap néztem a meccset, de még a medvék is érdekesebbek, komolyan.

Nagyon el vagyok fáradva, ma nem gondolkoztam semmi hasznoson vagy fontoson, illetve az ésben van egy cikk, amiből G. felolvasott nekem (az iszlámmal kapcsolatos, ezt rendszeresen csináljuk, hogy felolvassuk egymásnak az érdekes részeket), és ez akkora hülyeség, hogy még az is lehet, hogy elolvasom és reagálok rá.

ma megvettem a babakocsit

Itt kommentelhetsz.

