mától vakáció

Ma megtartottam a félév utolsó arab óráját, Zs. is elmegy nyaralni, egészen jól haladtunk vele ebben a félévben.

Megvonhatom a mérleget, hogy mennyi mindent nem csináltam ebben a félévben, de ezzel kapcsolatban már rengeteget nyafogtam, hogy sokkal többet kellett volna teljesítenem, szóval egyáltalán nem vagyok elégedett a szakmai részével a dolognak. De most mindenképp szeretnék pihenni kicsit, olvasni, nyelvtanozni, és fordítani, amíg a gyerekek nincsenek itthon, kivéve Gizella.

Ez azt is jelenti, hogy nem kell napi 2 órát mászkálással töltenem, punnyadhatok itthon  aligruhákban, Gizellának jól vagyok így is, és azt is jelenti, hogy témám nem sok lesz mostanában, nem tudom, mikről fogok írni.

SelfTimer02_07_2016 08_53_24

Ma reggel ez az öltözet jó ötletnek tűnt, de délben, amikor volt vagy 35 fok, a műszálas pizsama nem bizonyult túl jó választásnak. A ruha viszont nagyon kényelmes, szellős.

Reklámok
mától vakáció

Itt kommentelhetsz.

