Mivel telik el egy napom?

Ma jó nap van, nem sokat sírt eddig, de kíváncsiságból összeírom, mivel telik el egy napom, mert állandóan az az érzésem, hogy kifolyik az idő a kezem közül, ld. még Dalí.

Ez egy ideális nap, amikor nem kell mennem vásárolni, csak a tescóba, ami útba esik, tehát nem kell külön kört tennem a Mammut felé, vagy esetleg messzebb. Mert ha kell, akkor 12-1 között szoktam hazaérni. Minden 2-3 nap, kb.

8-10 reggeli körút, először lerakjuk Gedeont az óvodában, aztán Jakabot a bölcsődében. Ha szerencsés vagyok, Gizella alszik a hátamon, és nem csipked vagy rugdos.

10-11 Reggeli és fészbúk, hírek olvasása. Gizella a földön gyakorolja a hasról hátra, hátról hasra fordulást.

11- 11.13: Gizella továbbra is a földön, én nekifogtam a napi házimunkának: bevetettem az ágyakat, beraktam egy mosást, elraktam a vásárolt cuccokat. Gizella határozottan nem szereti, ha házimunkát végzek, a porszívótól megijed. Előbb befejezem, elrakom a porszívót, aztán felveszem.

11.14-11.55: etetés, dajkálás, séta, hogy ne ordítson

11.55- letettem az ágyába, hogy aludjon el, egyelőre bömböl.

12.02: elaludt, ma szerencsés vagyok, nem ordított sokáig. Leültem kávézni és megírni ezt a posztot. Megiszom a kávét, aztán vasalok, annyira nem volt G.-nak vasalt inge, hogy ma reggel ő vasalt magának. Fáj a csípőm a rendszeres cipekedéstől. Nem is tudom, mit csináljak előbb: a vasalást, a nyelvtani összefoglalót, amit már írok két hete, a katalogizálást, az ebédet, rendet (megint minden szét van hányva). Jelentkeznem kellene három konferenciára, amelyekre absztraktokat kell gyártanom, de előtte ki kellene találnom, hogy mit adok elő. A filozófiai konferencia lenne a legfontosabb, annak jövő hónapban jár le a beadási ideje, aztán a vallástudományi (ezt már kitaláltam, csak le kell ülnöm megírni), aztán az arabisztikai (földrajzírók és identitás a téma. semmi ötletem nincs, de nagyon szeretnék menni).És a szakvizsgára el kellene kezdeni készülni. Na, megyek vasalni, 16 inget. Gizella remélhetőleg alszik 2-3 órát.

Este jön a második rész.

 

SelfTimer30_06_2016 09_39_51

Öltözködés terén ma ezt sikerült összehoznom, az egy selyem férfi pizsamanadrág, de ezt senki nem tudja, csak az a néhány ember, aki olvas, és különben is nincs olyan férfi, akinek ilyen vékony vádlija lenne, az én vádlimon is feszül, de csak az egészségesen. Nagyon kényelmes viselet, igazából indiai, alul szűk nadrágokat kerestem a miniruháimhoz, de azt itt nyilvánvalóan nem lehet kapni, viszont van hozzá szabásmintám, ha egyszer az életben valaki összerakja a szétszedett varrógépemet. A ruha egy Dorothy Perkins, mi lesz a #brexit után az angol turkálóimmal, nem tudom, egy generáció öltözött onnan.

Mivel telik el egy napom?

Itt kommentelhetsz.

