Mivel telik el a napom? délután.

13.50: befejeztem a vasalást, a mosógép befejezte a mosást. Gizella ugyan felébredt az utolsó előtti ingnél, de aztán, miután leellenőrizte, mit csinálok, befordult a fal felé és aludt tovább. Terítenem kell, elrakni a leszedett ruhát, rendet csinálni, főzni. A vasalás ebben a melegben nem egy nagy élmény (máskor sem az), be kellene ülnöm a kádba, amíg lehet (nem fogok, a lustaság miatt).

14.10. megittam a kávém maradékát, elolvastam az indexen egy mekis cikket, és eszembe jutott, hogy én mennyire szeretem a bigmacet, és pontosan azt szeretem benne, amit a gasztroforradalmárok nem: hogy mindig, minden nap, mindenhol ugyanolyan, kell egy kis megbízhatóság ebbe a kiszámíthatatlan világba, engem különben se nagyon érdekel, hogy mit eszek, elélek laskán és bigmacen évekig. De persze nem tehetem meg, főzni kell, sokszor több félét is. Éhes vagyok, ennem kellene valamit, van itthon bolognai szósz meg baconszalonna, azt hiszem, összedobok egy bolognai spagettit penne-ből.

14.54: megebédeltem (laska rulez), megyek teríteni.

15.07: Gizella felébredt, mielőtt befejezhettem volna.

15.37: terítés, ruhák elrakásának befejezése. Közben Gizella az ágyában a malaccal beszél. Leültem pihenni.

16. 13: pihenés óvör, megyek főzni.

16. 45: fő az édes-savanyú csirke, Gizellát beraktam a kádba fürdeni. A fiúk mindjárt hazaérnek, vége a csendnek. Nem csináltam semmi szellemi munkát (ma sem).

16. 58: Gizella sunyiban ismét belekakált a fürdővizébe, idő előtt ki kellett vegyem. Megvan a csirke.

17.10: 45 mp planking (d1). Lássuk, tényleg csodaszer-e és lesz-e strandtestem. Jönnek a fijúgggg. G.-val beszélgetünk arról, hogy Az őz milyen egy szar regény (mondja ő), én meg vonogatom a vállam, mert semmire nem emlékszem belőle, szóval valószínűleg tényleg nem túl jó.

17. 26: G. elment dobozokért. Gyerekezés van. Jakab leült angry birds-öt játszani, Gedeon filmet nézni. Erre Jakab is filmet akart nézni, Gizella eszik, amjd megpróbál kifordulni a kezemből. Ezzel elkezdjük az esti huzavona-játékot, amikor én felveszem, ő meg azon igyekszik, hogy fejre essen, erre leteszem az ágyába, ami nem tetszik neki és sír. Ez így megy addig, amíg majd elalszik. Közben félkézzel ettem egy kis citromos fagyit, aztán letettem Gizellát és bekentem a lábam voltarennel, mert fáj.

18.38: letettem Gizellát, elfáradt a karom. A fiúk, azon kívül, hogy 5 percenként vannak igényeik (kaja, szörp), békésen filmet néznek. Gizella nyugtalankodik, mindjárt vissza kell vegyem.

18.40: eddig bírta, fel kell vegyem.

18.56:G. hazajött, átvette Gizellát. A gyerekek szétdobáltak 4000 legót. Közben vacsoráztunk, és a brexitről beszélgettünk.

19.55: fürdés. Megint úszni fog a fürdő. Gizella evett és elaludt.

Ezután még jön a meseolvasás, ma hála Istennek nem én vagyok a soros (bár egy kis kockázati tőke nem ártana), az egész fektetés elhúzódik tízig, kb. Akkor behullunk az ágyba.

 

 

***

Egy átlagos napból tehát:

  1. gyerekezés: kb. 7 óra. Ebből egy az ébredés, kettő a fektetés, kettő az elhurcolás.
  2. házimunka: kb. négy óra
  3. evés, olvasás, hírek, fészbúk, blog: kb. három óra
  4. szellemi munka: semmi
  5. beszélgetés G.-val: kb. egy óra
  6. alvás: 9 óra

 

Nem volt időm: tanulni, mosogatni, rendet rakni, absztraktot írni, társadalmi életet élni, tusolni, hajat festeni, olvasni, csomagolni.

Mivel telik el a napom? délután.

Mivel telik el a napom? délután.” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Moni szerint:

    Az jó, ha az olvashatnék erősebb a túlélőösztönnél. :))
    A legrémesebb, amikor az ember (anya) végre alszik — és a következőket álmodja: a) Rendet rak, mosogat, mos, főz, utazásra pakol, mindezt igen hatékonyan — de újabb és újabb helyiségekbe nyit be, ahol pontosan ugyanakkora a káosz. És nem fogy el. b) Komplett idegen nyelvű szövegrészeket elemez, értelmez, fogalmaz másik nyelven, mindezt igen értelmesen — de nem fogy el. Fölébred: hulla fáradt, de nem baj: a) itt nincs végtelen sok helyiség –> ez tényleg derűre ad okot. b) a jól megjegyzett megfejtést vagy nem lehet felidézni, vagy semmitmondó szósornak bizonyul a fényes napvilágnál –> ez kedvét szegi. Mindazonáltal a mókus a kerékben olyan cukinak tűnik, igaz? :)

Itt kommentelhetsz.

