mínusz 32. ugyanaz kékben.

Mondtam, hogy kettőt vettem? Az uvzöld-fűzöld, uvsárga-mustársárga, és rózsaszín-rozsdabarna mellett a bordó-acélkék a menő színkombinációm az idén nyáron. Apropó, vajon miért csak nyáron hordunk színeket? Télen miért jár mindenki szürkében és feketében?

Azt mindenesetre el lehet mondani, hogy az emberek megnéznek ebben a fejfedőben, gyakorlatilag senki nem visel ilyet, nyáron meg főleg nem, pedig nem értem, engem eléggé idegesít, ha a nap süti a fejem, de úgy látszik, ezzel is eléggé egyedül vagyok.

Ma ismét rengeteg dolgom lenne: vasalás, pakolás, mosás, takarítás. De Gizella annyit sírt délelőtt, olyan nehezen aludt el, és olyan éberen alszik, hogy ezt jó kifogásnak tekintem, hogy olvassak, tanuljak és írjak. A házimunka megvár, gondolkozni viszont csak csendben lehet. Azért nekifogok megint a könyvtárunkat katalogizálni, hátha alszik még egy kicsit, de előtte eszem valamit.

Reklámok
mínusz 32. ugyanaz kékben.

mínusz 32. ugyanaz kékben.” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nem vagy egyedül azzal, hogy idegesít, ha a nap süti a fejed, és az a kérdés is teljesen releváns, miért jár télen mindenki feketében meg szürkében… :-)

  2. Azt tudom, hogy te hordasz, de az emberek jelentős része nem, igaz, télen is sapka nélkül járnak, ami szintén érthetetlen. Na mindegy, nem fogom én az embereket itt megérteni.

Itt kommentelhetsz.

