mínusz 39. nap (kb.)

Majd egyszer ugrani fog a számláló, csak még nem tudni, mikor.

Amióta nekifogtam és katalogizálom a könyvtáram, azóta állandó vendég vagyok a copyguruban. A gépem tele van mindenféle pdf-ekkel, amiket mindenhonnan letöltöttem, és mostanában jövök rá arra, hogy miket is akartam elolvasni.

Ma egy középkori arab nyelvtankönyv angol kommentárját nyomtattam ki, amit egy blogról szedtem le és raktam össze egy fájlba. Elég kalandos volt ez: egyrészt találtam hozzá magyarázó táblázatokat, azt még kinyomtattam két hete, és egy mappában vártak a pdf-re. A szöveg kifejezései le vannak fordítva magyarra, az is le volt másolva, szintén a mappában várakozott.

Aztán azzal is eltelt néhány nap, amíg a pdf-et megfelelően megszerkesztettem, a szövegszerkesztők nem szeretik a vegyes angol-arab szöveget. Az egészet libre office-ban csináltam, mert a MAC nem képes a MS Word szövegszerkesztőjében kezelni a kétféle karaktereket. Aztán feltöltöttem a drive-ra, de odt-doksiként, persze, hogy amikor ki akartam nyomtatni, szétcsúszott az egész.

Három napig tartott, amíg eszembe jutott, hogy pdf-et gyártsak belőle és feltöltsem drive-ra. Ma reggelre ez is sikerült. Csak éppen akkora lett a doksi, hogy a drive nem tudta kezelni. Az egyik leányzó egy órát kínlódott vele, amíg végül sikerült kinyomtatni. Erre elkúrtam a kötését, na, mindegy.

SelfTimer23_06_2016 07_52_09

Eluntam a sportszandált, de ez nem kényelmes, főleg cipekedésre nem, túl vékony a talpa. Bele kell nyugodnom, hogy ha Gizellát viszem és még vásárolni is megyek, akkor muszáj kényelmes cipőben mennem.

A ruhában persze úgy nézek ki, és úgy is érzem magam, mint egy sárga kötözött sonka, bár a ruha valódi színe inkább lime-os sárga, és normál állapotban nem kap fel ennyire. Viszont a bélése műanyag, magyarul nájlon, így tízszer leizzadtam, amíg hazaértem, és a hazavonszoltam a banyatankot, fel a 65 lépcsőn. Viszont vettem a ruhához illő sárga és lime-zöld körömlakkot, ha Gizella elalszik, neki is esek a lábamnak – most éppen hasra fordult és nem tud visszafordulni, úgyhogy rövidesen ordítani fog. De mire ezt leírtam, vissza is fordult, az ordítás egyelőre elmarad, boldogan gügyög a sikerélménynek.

mínusz 39. nap (kb.)

Itt kommentelhetsz.

