végre péntek

már nagyon várom a hétvégét, pedig egész héten alig csináltam valamit. Na jó, nyelvtani összefoglalót gyártottam, meg szakirodalmat olvastam, de nagyjából ennyi. Nagyon idegesít, hogy nem tudok fegyelmezettebb lenni és jobban bánni az idővel.

Mindenesetre ha minden igaz, július elején lesz két hetem, amikor a nagyok nem lesznek itthon. Elhatároztam, hogy befejezem a fordítást, még kb. húsz oldalam van, és akkor tényleg neki tudok fogni a disszertációmnak.

Ez a szoknya különben az egyik, amit mininek vettem: kb. ez az a hosszúság, amiben még nem érzem kényelmetlenül magam, nem tudok szépen ülni, elegánsan keresztbe tett lábakkal, gyerekkel meg végképp nem.

A cipő pedig most nyáron lesz tíz éves, a párját már kidobtam, mert kilyukadt, és ez is erre a sorsra fog jutni. Kerestem a neten valami hasonlót bőrből, de semmi.

SelfTimer17_06_2016 08_04_32

Reklámok
végre péntek

Itt kommentelhetsz.

