ma a házimunka napja van

(Minden nap a házimunka napja van, de van, amikor ez nem érdekel.) Takarítani kell, csak épp ha Gizella ébren van, akkor ölben van (jön a foga és fáj neki), ha meg alszik, akkor nem tudok porszívózni. Mosogatni kell (utálom), meg mosni (ezt szeretem), elrakni a hétvégén kimosott ruhát, kivasalni, amit ki kell. És ma rövid napom van itthon, mert ma megint játszóterezés, mert ejszen nem fog esni, ami azt jelenti, hogy tízre értem haza, Gizella most aludt el (11.51), és fél négy felé megyek Gedeonért, azaz garantáltan nem fogom befejezni a házimunkát, egyet találhattok, hogy melyik kettőt fogom elszabotálni.

SelfTimer14_06_2016 08_00_56

Iszonyú rosszak ezek a telefonos színek, vagy csak az alkalmazás ennyire béna, vagy a monitorom van szarul beállítva, mindenesetre ma reggel úgy gondoltam, hogy kendőt kötök, mert tegnap végignéztem a kendőt képeimet, és sok olyat találtam közöttük, ami azóta is tetszik. Persze a kendőim nagy része el van pakolva, de úgyis szét kell szedni az egészet, és újracsomagolni, mert nincsenek kis könyves dobozaink, a nagyba meg alulra kerülnek majd a könyvek, és felülre ruhák.

Ez is a házimunkához tartozik, meg a felesleges ruhák leszállítása a Lövőház utcába.

Az azért megnyugtató, hogy azok a hét-nyolc évvel ezelőtti nadrágok, amik a képen szerepelnek, most is feljönnek rám (többé-kevésbé), nem a lábamra híztam, csak a hasamra.

ma a házimunka napja van

Itt kommentelhetsz.

