elegáns nap

amikor szabadságot kapok az anyai teendők alól, és elmehetek valamit csinálni: ilyenkor szoktam tanítani. A világon az egyik legizgalmasabb feladat eljuttatni valakit egy nyelvtani jelenség megértéséig, már csak azért is, mert én nagyjából az egész szellemi munkát egyedül végeztem el – kivétel ez alól az az egy év, amíg magántanárhoz jártam, és a marokkói nyelviskolából azok a tanárok, akiknek volt nyelvtani érzéke, és szerettek nyelvtant tanítani.

SelfTimer10_06_2016 08_06_48

Ilyenkor, amikor nem cipelem Gizellát, vehetnék kevésbé kényelmesebb cipőt is, magassarkút például, ez is volt a plán, de aztán kinéztem az ablakon, és rájöttem, hogy nincs olyan harisnyám, amit az egyetlen el nem pakolt magassarkúmhoz fel tudnék venni. Mint utólag kiderült, jó lett volna harisnya nélkül is, ez ez most már mindegy.

És végre alkalom adódott felvenni a négy ballonkabátom közül az egyiket, igaz, délután már nem kellett.

 

 

 

elegáns nap

Itt kommentelhetsz.

