egy többé-kevésbé

átvirrasztott éjszaka után, amikor ismét kitúrtak az ágyamból, és ennek megfelelően akkor sem aludtam jól, amikor épp sikerült, és a fejfájás és kettős látás második napján sikerült kék lábon járó csíkos süteménynek öltöznöm.

Arra gondoltam, hogy jó ötlet ez a miniszoknya, miután G., tíz évnyi házasság után elmondta, hogy ő tkp. szereti, ha miniszoknyában járok, mert “olyan szép lábaim vannak”, mire én azt feleltem neki, hogy köszi, meg minden, de én nem ragaszkodom hozzá, hogy ezt mindenki lássa, erre tessék. Persze ezen a képen nem látszanak, eszem ágában sincs szexin beállni, viszont a térdvédőt megpróbálom eltakarni a harisnyával.

SelfTimer08_06_2016 09_42_13

A beszélgetésnek aztán az lett a következménye, hogy vettem két miniszoknyát (tegyen a zember a zura kedvére, ugyi), amiből az egyik térd alatt, a másik térdnél ér véget, de nem ezek vannak a képen, hanem egy régebbi csíkos, amit ki kellett volna vasalni, de elmulasztottam.

A reggel amúgy is rosszul indult, és várhatóan később se lesz jobb, persze közben hallgatok egy kis Dave van Ronkot, ha már két hete Lawrence Blockot olvasok egyfolytában. És ha már itt tartunk, szerintem nem a legtöbbet dicsért, Ha a szent kocsma is bezár c. könyve a legjobb, amiben Dave van Ronk is szerepel, igaz, csak lemezen, hanem a Hosszú az út a sírkertbe, Matthew Scudder jellemfejlődése itt éri el a csúcsát a könyv záró mondatában: “Eddig egy bűnözőnek mondtam el, és egy prostituáltnak, mert a jelek szerint hozzájuk állok a legközelebb a világon. Nem kétlem, hogy ez róluk is sok mindent elmond, de szerintem rólam még többet.”

Úgyhogy ha a fejfájás nem múlik el, és Gizella hagyja, akkor ismét belemerülök a new yorki noirba (ahelyett, hogy valami hasznosat csinálnék), ha meg elmúlik, és Gizella hagyja, akkor kezdek magammal valami értelmeset.

egy többé-kevésbé

Itt kommentelhetsz.

