néha, azaz minden nap

kb. háromszor elkap a lelkiismeret-furdalás. Mert az a fránya kálvinista munkamorál, amelyik minden, nem hasznos munkával eltöltött percet feleslegesnek tart, és képtelen leereszteni egy kicsit, az állandóan ott van mögöttem és sarkantyúz és sugdos a fülembe.

Maradjunk annyiban, hogy ebben a félévben nem csináltam semmi hasznosat, mert állandóan vagy beteg voltam (influenza, hányós-fosós, migrén), vagy iszonyatosan fáradt a nemalvásoktól, amitől állandó jelleggel fájt a fejem, vagy a napi iszlámot szerkesztettem és írtam (ez tkp. nem vett el nagyon sok időt, de rengeteg belső energiát igen, aminek során rá kellett jönnöm, hogy nem vagyok egy közösségi ember, és ha nem mennek a dolgok maguktól, külön energiabefektetés nélkül, akkor annyira nem is tetszenek), vagy a gyerekeket cibáltam ide-oda, orvoshoz, óvodába, bölcsődébe, vagy mindenféléket intéztem, amivel elment az idő, illetve tanítottam iszlámot és arabot (na jó, ez hasznos volt).

A hasznosan eltöltött időn meg azt értem, hogy nem írtam a disszertációm, ami pedig fontos lett volna, hogy még egy fejezettel és a fordítással elkészüljek, illetve nem készültem az októberi szakvizsgára (na jó, kinyomtattam hozzá egy könyvet és bejelöltem fészen két román kollégát).

Emellett meg kell írnom a jövő félévi syllabust (most a jelenkori iszlámról fogok előadni), két absztraktot konferenciákra, de egyet mindenképp, a holnapi dupla órám anyagát, és még egy cikket is. Emellett mosogatnom kell és vasalnom. Sose érem utol magam.

Reklámok
néha, azaz minden nap

néha, azaz minden nap” bejegyzéshez ozzászólás

  1. tudom. legutóbb az első egyetemi éveim alatt volt, nyáron, hogy már annyira kipihentem magam, és annyira unatkoztam, hogy tele lettem energiával. de ennek húsz éve.

Itt kommentelhetsz.

