szombaton, amíg

azon anyáztam magamban felfele jövet, hogy megint minek kellett ennyi szart vásárolni, hogy ilyen nehéz lett a banyatank, meg miért lakunk mi mindig a hegy tetején, és hasonló parttalan vitákat folytattam magammal, végül arra az elhatározásra jutottam, hogy muszáj nekem rendszeresen mozogni valamit, mert hiú vagyok és nem férek be a nadrágjaimba, mert idegesít, hogy ennyire le vagyok gyengülve, és erre az lesz az ideális, ha a bölcsődétől gyalog jövök haza, ami, ha a Pasarétin jövök, 3,5 km, ha a Filléren, 3,4, de ott emelkedőt is kell mászni, ami végül is nem baj az elégetett kalóriák szempontjából. Gyalogolni mindig is szerettem.

Futni utálok, meg nem is nagyon tudok a térdem miatt, balettre most nem tudok visszamenni, majd Kolozsváron, az uszoda messze van, másra meg egyszerűen nincs időm, így is az értékes délelőttből csípek le még további fél órát.

A 60 és 65 kiló közötti súly lenne az ideális. Ez azt jelenti, hogy legalább öt, de inkább hét-nyolc kilót kellene fogynom, és azt is inkább csak a hasamból, ahova sikeresen felküzdötték magukat az úszógumik. Meg persze vissza kellene menjem a csípőm az eredeti állapotba.

De nem csak ezen problémázok: most épp olyan időszakom van, hogy nem tudok a ruháimmal mit kezdeni, nem tudok normálisan felöltözni, hogy jól érezzem magam bennük. Vagy nagyon hippire sikeredik, ami a komoly szelfemet zavarja, vagy nagyon komolyra, amit elég nevetségesnek érzek, tekintve, hogy az óvodáig és bölcsődéig szoktam elmenni, és rohadtul senkit nem érdekel, hogy hogy nézek ki, akár pizsamában is mehetnék. Ugyanez a helyzet a sminkkel: végre egyszer van egy remek sminkpalettám, na de most komolyan fessem ki magam azért, hogy elmenjek a bölcsődéig? Ez olyan pazarlásnak tűnik.

Jó, tudom, hogy csak 3,5 hónap telt el a szülés óta, de most már így három gyerek után szeretném visszakapni a saját egykori testem, amiben annak idején jól éreztem magam, és szeretnék végre megbékélni azzal, hogy hogy nézek ki és milyen ruhákat veszek fel.

szombaton, amíg

Itt kommentelhetsz.

