Jakab alszik, Gizella alszik

Gedeon nincs itthon, mert hosszú hétvégézik, és én nyugodtan iszom a kávém. A másodikat. Ilyenkor szoktak a nagy és időhiány miatt megvalósíthatatlan projektek eszembe jutni:

katalogizálom a könyvtáramat (apropó, nem tudtok egy jó könyvtárprogramot?)

egy ültő helyemben végigolvasom az Ihjá’-t (al-Gazáli vallástudományi munkája, 1000 oldal arabul)

befejezem a disszertációm (még egy év, ha lesz időm hozzáfogni)

befejezem annak az arab nyelvtannak a fordítását, aminek nekikezdtem

minden házimunkát befejezek estig, és úgy fekszem le, hogy elégedett vagyok magammal

Jakab alszik, Gizella alszik

Jakab alszik, Gizella alszik” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Simán a Moly.hu-t használom katalogizáláshoz, egyrészt mert közszolgálatot is ellát, azzal, hogy ha valaki keresi a könyvet, tudhatja, hogy nekem megvan, másrészt gyors, harmadrészt mert csak, és mert profi könyvtárprogramot nem találtam, illetve itthoni feldolgozásra kicsit luxus, ha egy fél életet kell szánni a kitanulására. Viszont annyival kiegészítem, hogy az FSzEK katalógusából átveszem a szakszámot és a cutter számot, és a szakirodalmat szakrendben tartom. Ja, és vezetek egy Excel-táblát a szakirodalomról. A szépirodalom simán betűrendben van (csak Próza, Vers és Dráma külön). Egy szó mint száz: Moly.hu. Könyvtári programnak is jó otthonra.

  2. Na tessék, öregszem. :) Ezt a Macre-t nem ismerem, megnézem, hátha tényleg. A Moly.hu tényleg nem az igazi a célra, csak szükségmegoldás, de eddig nem találtam olyan programot, ami ingyenes, egyszerű és mégis megoldja a feladatot….

Itt kommentelhetsz.

