és akkor egy kis

reklám, nem nekem, hanem egy érdekes könyvnek (két könyvnek), amiben én segítettem némi arab átírással és ezért a fordító rendessége miatt kaptam belőle tiszteletpéldányt:

Tiit Aleksejev: A zarándokút és Az erős város.

A sztori az első keresztes hadjárat idején játszódik, és aki szereti a misztikus történelmi regényeket, annak jó kis olvasmány lesz. Mondjuk én két nap alatt elolvastam mind a kettőt, mert átugrottam a misztikus részeket (soha semmi hajlamom nem volt a misztikára, nem véletlenül foglalkozom racionális teológiával, hányjátok ezt a puritán kálvinista szememre). Van benne egy főhős, sok mellékhős, coleur locale, és a vége felé feszültség, de nem akarok szpoilerezni.

Reklámok
és akkor egy kis

Itt kommentelhetsz.

