ponty toszkán mártásban

Én ugyan nem szeretem a halat, de G.-nak, aki viszont igen, szívesen elkészítem, feltéve, ha nem nekem kell kibelezni, úgyhogy bármennyire is elletétes ez a Váncsa-féle ideológiával (ld. Itáliai szakácskönyv), én bizony fagyasztott halat sütök.

Szóval kell hozzá valami hal, jelen esetben négy szelet hortobágyi ponyt, két gerezd fokhagyma, egy zöldhagyma, 1-2 paradicsom, egy szár zeller, két fej gomba, rozmaring, egy pohár bor, kacsazsír/olivaolaj. A zöldségeket apróra vágom a robotgépben, és a pépre ráteszem a halszeleteket, sózom, borsozom, ráöntöm a pohár bort és citrommal díszitem.

ponty toszkán mártásban

ponty toszkán mártásban” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. hajdulaszlo szerint:

    A hortobágyi hal az egyik legjobb. Azért “bio” hal mert a tavak feneke magasabban van, mint a környező földek, s nem mosódik le semmiféle vegyszer, műtrágya.

Itt kommentelhetsz.

