semmi

Éjjel semmi rémeset nem álmodtam. Persze álmodtam, és izgalmas volt, de rémek és érzések nem voltak benne. Ez annyira ritka, hogy meg kell jegyezni

semmi

semmi” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Az ember, amennyiben én egyáltalán ember vagyok, álmodik. Nos vannak éber álmok. Létező világokon jár át az ember, vagy a lelke, amennyiben van ilyen. Szóval mászkál, pontosabban áthelyeződik a tudat által megvilágított terület. Igen-igen érdekes. Beszámolni nem érdemes. Aki maga is volt ott, tudja. A többieknek ez nem létezik. Nos tehát az öröm álom az igazi. Az addigiak a rém meg a többiek, rémecskék und so weiter egyetlen feladata csak annyi, hogy félj. De ilyenkor magadtól félsz. Attól, hogy nem fogsz tudni visszatérni az oly megszokott Egódhoz. Így is túl sokat fecsegtem.

Itt kommentelhetsz.

