magány

Egy iskolai évzáróra mentem, ahol senkit nem ismertem, mert tudtam, hogy valaki, aki nekem fontos, ott lesz, és látni akartam, és el akartam újságolni, hogy kaptam egy éves jemeni ösztöndíjat. Észrevett, de nem jött oda hozzám. Amikor mégis odajött, láttam, hogy a haja kihullott és halálfeje van. Nem kell nekem Lars von Triert nézni, megvannak a saját külön bejáratú rémálmaim.

Reklámok
magány

magány” bejegyzéshez ozzászólás

  1. ugyanolyan fontosnak tartom mint bármely jelenség elemzését – nekem eszemben sincs vitatni a fehérszőrű egyszarvú létezését, már többször megpróbáltam visszakeresni E.T. A. Hoffmantól azt a részletet, amikor a herceg kihirdeti a felvilágosodást s a hercegségből minden eltűnik, amely egy korábbi, tündéreket is ismerő létszférában magáról értetődő volt

Itt kommentelhetsz.

