jelenleg az életemben

a legnagyobb kihívás, hogy hogyan lehet mások agresszióját, ami rám irányul, belső békévé alakítani. rengeteg az agresszív ember, aki attól könnyebbül meg, ha valakire kivetítheti a frusztrációit.

ha hagyom, hogy megérintsen az agressziójuk, én is ugyanilyen agreszív leszek, ezt meg nem akarom.

az egyetlen módszer a visszahúzódás: lépj vissza egyet, saját magad felé, hagyd, hogy a szomorúság, amit a másik ember indulata miatt érzel, a sajnálat, a szánalom, hogy milyen élete lehet annak, aki ilyen módszerekhez kénytelen folyamodni, betöltsön. a szánalom meg fogja akadályozni, hogy te is aggresszív légy.

jelenleg az életemben

jelenleg az életemben” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. hangok szerint:

    Hahó Jó hogy olvashotk újra… Én szeretem olasni a blogod sajnáltam hogy leprivátoltad egyszer. Ez az agresszió dolog igen kényes téma. Sajnos a mai napig egyre kevésbé bírom elviselni és én inkább visszatámadok. Ha megütnek, eltöröm a másik nyakát. És akkor a következő meggondolja majd hogy agresszív lesz e velem vagy sem. Sajnos én ezt látom megoldásnak, sok évig próbáltam azt amiről írsz, hogy békével és nyugalommal visszahatni, de nem működött.

Itt kommentelhetsz.

