álmomban nyár

volt, és én Tövisen vártam a vonatra, amivel kirándulni mentem, valami mocsaras részre, valószínűleg a Deltába, minden tele volt fűzfával, és eltévesztettem az utat, és egy olyan víz partjára jutottam, ami tele volt húszcentis férgekkel és még nagyobb rákokkal és skorpiókkal. Egyik irányba sem lehetett tovább menni, csak a vízen keresztül, de tudtam, hogy ha belelépek, meg fogok halni.

álmomban nyár

álmomban nyár” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Na és ha visszafordulsz? Nem érdemes TOVÁBB menni egy irányba, ha már eltévedtél. Inkább fordulj vissza és menj odáig, ahol elágazik az út, ott fordulj másfelé ;)
    Végre újra írtál, már aggódtam.
    Tervek hogy haladnak?

Itt kommentelhetsz.

