nagytakarítás

Miután a fészből kiraktam mindenkit, akiről nem tudom, hogy kicsoda, vagy évek óta semmiféle kapcsolat nincs köztünk, vagy nem is találkoztunk soha személyesen,vagy csak szimplán idegesít, a blogot is kitakarítottam, leszedtem a duplán feltöltött képeket, levettem a sok hülye idézetet, meg a blogos közleményeket, hogy most épp kiket olvasok. Kiderült, hogy 2007-ben és 2008-ban alig írtam valamit, az igazi blogírás 2006-ban volt, és 2009-től errefelé.

Még annyit kellene csinálnom, hogy a régebbi bejegyzéseket is berakjam kategóriákba, de ez nem ma lesz. Jó, hogy most volt erre két napom, hogy ezeken végigmenjek, így is egyenként kellett őket a kukába dobni. 362 posztot töröltem így ki, amiről azt gondolom, hogy felesleges.

Emellett az is kiderült, hogy régebb sokkal intenzívebb lelki életet éltem, most nincs energim saját magamra, vagy csak nem érzem úgy, hogy ezzel kellene foglalkozni. Úgy is mondhatnám, hogy jól vagyok.

nagytakarítás

nagytakarítás” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

